czwartek, 9 sierpnia 2012

Rozdział 15

Pakowałam się do mojej torby na podróż po ślubną do Rio. Po tym co Harry powiedział Niall'owi
odechciało mi się jechać z nim gdziekolwiek.Jechaliśmy tam na miesiąc pasowałoby wziąć
trochę więcej rzeczy - pomyślałam. Kiedy skończyłam pakowanie do pokoju wszedł mój mąż
-Harry musimy pogadać - powiedziałam
-Nie mamy o czym -
-Posłuchaj mnie jeszcze raz coś takiego to ty będziesz musiał szukać sobie nowej żony-
powiedziałam i wybiegłam z pokoju trzaskając drzwiami, po drewnianych schodach zbiegłam
do salonu, gdzie siedziała Emily, z moich oczu wyleciało mnóstwo słonych łez, podbiegłam
do przyjaciółki i mocno się do niej przytuliłam
-Ja nie chcę nigdzie jechać, chcę zostać z tobą Emily - powiedziałam głośno szlochając
w ramię przyjaciółki, nie chciałam jej zostawiać, a tym bardziej jechać z nim
-Jullie będziemy do siebie dzwonić, przecież nic się nie stanie, będzie dobrze, obiecuję-
-Kocham cię Emily-
-Ja ciebie też - powiedziała przyjaciółka. Wstałam z kanapy i ruszyłam w stronę łazienki
aby przygotować się do podróży. Po kąpieli, wysuszyłam włosy związałam je w koka i ruszyłam do sypialni
zawinięta w ręcznik aby się ubrać, podeszłam do szafki w której znajdowała się bielizna
ubrałam się w nią i po chwili poczułam dotyk gorących dłoni na swoim ciele
-Przepraszam kochanie za wszystko - usłyszałam cichy szept Harr'ego powoli się odwróciłam,
chwyciłam w dłonie twarz chłopaka i zaczęłam go całować, on stał także w samych swoich
zielonych bokserkach które ponoć 'przynosiły mu szczęście' . Harry zaczął całować mnie
po szyi, kierowaliśmy się w stronę dużego łóżka na którym po chwili wylądowałam, chłopak
całował mnie po całym ciele wracając z powrotem do moich ust, jego oczy przepełnione były
pożądaniem, ale nie mogliśmy tego teraz zrobić ponieważ spóźniliśmy by się na samolot,
szybko zeskoczyłam z łóżka i powiedziałam
-Harry zrobimy to kiedy indziej,bo teraz spóźnimy się na samolot-zaśmiałam się i ubrałam na siebie ciuchy które wcześniej przygotowałam,chwyciłam walizkę którą zniosłam po schodach. Nienawidzę
pożegnań, ale bez tego by się nie obeszło, najbardziej będzie brakowało mi Nialla który
nawet nie wiem kiedy znalazł się koło mnie
-Jullie macie jeszcze trochę czasu bo chciałbym jeszcze z tobą pogadać ? -
-Pewnie, ale tylko 10 minut, ok ? -
-Dobrze- powiedział chłopak łapiąc mnie za rękę i kierując się do swojego pokoju, kiedy
się tam znaleźliśmy, przyjaciel zamnkął drzwi na klucz, podszedł bliżej mnie i szepnął
-pocałuj mnie, proszę -
-ale ja nie mogę -
-proszę - nie mogłam się powstrzymać, przygryzłam dolną wargę i podeszłam do chłopaka
pocałowałam go delikatnie w jego malinowe usta,chciałam więcej, pewnie to wyczuł ponieważ
zaczął mnie całować tak namiętnie,że omało nie zemdlałam, jego pocałunki były inne Harry
całował z pożądaniem a Niall tak delikatnie i namiętnie to było piękne
-Jullie chodź już bo się zaraz spóźnimy ! - usłyszałam głos Harr'rgo z dołu i od razu
oderwałam się od chłopaka
-Nikt nie może się o tym dowiedzieć, rozumiesz ? Do zobaczenia - powiedziałam i zbiegłam
na dół, złapałam dłoń Harr'ego i wyszliśmy z mieszkania. Nigdy się nie spodziewałam,że
pocałuję mojego najlepszego przyjaciela ... 
__________________
Kocham Wieszaki ! x Krótki, ale jest, będę pisała krótsze, ale częściej ;)spróbuję  x

5 komentarzy:

  1. O cholera ...
    To się porobiło i pewnie porobi jeszcze bardziej
    Rozdział fajny :P
    Czekam na następny ;))
    Pozdrawiam,
    M.

    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała,że się porobi, nawet nie wiesz jak bardzo x.

      Usuń
  2. "[..]Swój wzrok przeniosłam na jego błękitne oczy. Były zamyślone i zaniepokojone. Niall milczał. Nawet nie zwracał na mnie jakiekolwiek uwagi. Wyglądało to tak jakby czymś się martwił. Oparłam głowę o oparcie jego łóżka i westchnęłam. Następnie spoglądając na Nialla i widząc, że jest on całkowicie pochłonięty swoimi myślami, wyszeptałam.". Chcesz wiedzieć co wyszeptała Alice, Niallowi? Jeśli tak to zapraszam na nowy rozdział z perspektywy Alice na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/ - Pozdrawiam Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coo ? O.o
    Jullie i Niall ??
    To ładnie.
    Ale namieszałaś xd
    Jestem ciekawa jak to teraz się dalej potoczy :D
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. króciutki, szkoda :C
    + zapraszam do mnie: http://your-own-direction.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń