piątek, 13 lipca 2012

Rozdział 11 ♥

Z perspektywy Emily

Obudziły mnie poranne promienie słońca , niechętnie i powoli wstałam z łóżka aby nie obudzić Zayna , podeszłam do szafy i wyciągnęłam z niej ciuchy , poszłam do łazienki , wzięłam letnią kąpiel , wysuszyłam włosy które potem zostawiłam rozpuszczone i ubrałam się w ciuchy które wcześniej przygotowałam. Wyszłam z łazienki , poczułam pełen aromatu zapach smażonej jajecznicy , zeszłam na dół
~Cześć skarbie , co tam pichcisz ? ~
~ Hej mała, jajecznicę , może być ? ~
~ no pewnie , że może ~ powiedziałam , po czym pocałowałam swojego chłopaka w policzek i usiadłam na krześle czekając na śniadanie . Po śniadaniu Zayn pojechał do studia a ja poszłam odwiedzić Jullie i Alice. Otworzyłam drzwi do domu mojej przyjaciółki i krzyknęłam
~ Cześć Jullie  gdzie jesteście ?! ~
~ W salonie , bawię się z Alice ~ weszłam do salonu , zobaczyłam moją przyjaciółkę i dziewczynkę siedzące na dywanie i bawiące się klockami , usiadłam koło dziewczyn i zadałam pytanie
~Mogę też się z wami pobawić , pomogę wam budować różne domki , co ? ~
~No pewnie , że możesz , przyda nam się pomoc ~ Jullie uśmiechnęła się do mnie a ja to odwzajemniłam . Po dwu godzinnej zabawie ktoś zapukał do drzwi
~Ja otworzę ~ powiedziała Jullie i pobiegła , po chwili weszła do salonu razem z Anną , to cudowna dziewczyna ,  bardzo ją polubiłyśmy , odkąd ją poznałyśmy spędzamy z nią na prawdę dużo czasu
~ Cześć Anna , kto cię podwiózł ? ~ uśmiechnęłam się do dziewczyny
~ Cześć Emily , podjechałam taksówką , widzę , że się świetnie bawicie ~
~Mogłaś zadzwonić do nas przyjechałybyśmy po ciebie , a co do zabawy świetnie to za mało powiedziane ~ zaśmiała się Jullie
~Nie chciałam robić wam kłopotów ~ zaśmiała się Anna 
~Kłopotów no proszę cię. Widzę , że jesteś dziś  w świetnym humorze ~ powiedziałam
~O właśnie , muszę wam coś powiedzieć ~
~ Zamieniamy się w słuch ~
~ Byłam wczoraj u lekarza ponieważ zadzwonił żebym do niego przyjechała bo musi powiedzieć mi coś ważnego , kiedy dojechałam na miejsce powiedział mi , że mam szanse na wyzdrowienie ~
~ Co?! Wspaniale ~ powiedziałam i razem z Jullie rzuciłyśmy się na dziewczynę
~ Zaraz mnie udusicie ~ zaśmiała się Anna
~ Oj nie pozwoliły byśmy na to ~ powiedziała Jullie śmiejąc się . Kiedy się ogarnęłyśmy , podeszłam do Alice , wzięłam ją na ręce i powędrowałam do kuchni w celu nakarmienia jej , a Jullie została z Anną w salonie ponieważ rozmawiały z chłopakami o Annie. Po nakarmieniu Alice , zaniosłam ją do łóżeczka i zaczęłam śpiewać kołysanki aby zasnęła .

 *
~ To co robimy na obiad dziewczyny ? chłopcy mają być za godzinę  ~ powiedziała Jullie
~ Możemy zrobić na przykład łazanki , co wy na to ? ~ zapytała  Anna
~ O dobry pomysł , ja na przykład łazanki uwielbiam , a ty Jullie , co ty na to ?  ~
~ Ja też lubię łazanki , to co zabieramy się do roboty ~ powiedziała Jullie i zabrałyśmy się za robienie łazanek. Po godzinie chłopcy byli już w domu i razem z nami jedli obiad. Po zjedzonym obiedzie wszyscy poszliśmy do salonu i włączyliśmy jakiś film którego nikt nie oglądał .

*Perspektywa Nialla
~ Anna możemy pogadać ? ~ zapytałem przyjaciółki
~ Pewnie , nie mam nic przeciwko ~
~ My ten .. no my ... zaraz wracamy ~ powiedziałem do przyjaciół , złapałem Anne za rękę i zaprowadziłem do swojego  pokoju , zamknąłem drzwi , usiadłem na łóżku i wskazałem ręką aby usiadła koło mnie
~ Bardzo się cieszę , że wyzdrowiejesz ~
~ Dziękuję , ja także się cieszę ~ powiedziała Anna lekko uśmiechając się . Po chwili zapanowała niezręczna cisza , nie lubię ciszy ale nie wiedziałem co mam powiedzieć , na szafce zobaczyłem paczkę chrupek , złapałem je po czym otworzyłem
~ Ammm... chcesz ? ~ zapytałem , i lekko się uśmiechnąłem, Anna dziwnie się na mnie popatrzyła i zaczęła śmiać
~ Co w tym jest śmiesznego , że chce poczęstować cię chrupkami ? ~
~ Była taka cisza  , a ty nagle podchodzisz do mnie i chcesz dać mi chrupkę , moim zdaniem to jest śmieszne~ zaśmiała się Anna
~ A przepraszam , to co chcesz te chrupki  czy nie bo zaraz zjem je wszystkie ?~
~ Nie masz za co przepraszać , z wielką chęcią się poczęstuje ~ przez chwilę rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym
~ Fajnie się z tobą rozmawia ~ powiedziałem
~ Mi z tobą też Niall , a tak poza tym , po co zabrałeś mnie do swojego pokoju ? ~
~ Ammm... a chciałem pogadać tak  , tylko z tobą sam na sam , w cztery oczy , słyszałem , że dobrze grasz na gitarze i ślicznie śpiewasz , chciałabyś zagrać i coś ze mną zaśpiewać ? ~
~Z wielką chęcią ~   z kąta wyciągnąłem gitarę i podałem ją dziewczynie
~ Znasz piosenkę Bruno Mars  *Just the way you are* ? ~
~Tak , to jedna z piosenek które uwielbiam śpiewać ~ Anna uśmiechnęła się do mnie a ja to odwzajemniłem
~ To zaczynajmy ~ powiedziałem , po czym Anna zaczęła grać i razem ze mną śpiewać

Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like they’re not shining
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying
She’s so beautiful
And I tell her every day

Yeah I know, I know

When I compliment her
She won't believe me
And it's so, it's so
Sad to think she don’t see what I see
But every time she asks me do I look okay
I say


*Perspektywa Emily
Z góry usłyszeliśmy , brzdęk gitary i śpiewy
~ Słychać nasze gołąbeczki nieźle się bawią , chodźmy zobaczyć co robią ~ powiedziałam , po czym wszyscy się podnieśli i podążyliśmy na górę do pokoju Nialla , otworzyliśmy drzwi i naszym oczom ukazała się Anna z gitarą , jej głos był taki czysty i piękny tylko pozazdrości , dziewczyna ma wielki talent który powinna realizować , kiedy nasza para skończyła wszyscy zaczęli bić brawo a mała Alice klaskać w malutkie rączki i się słodko uśmiechać
~ Wy staliście tutaj cały czas ? ~ zapytała zaskoczona dziewczyna
~ Tak ~ odpowiedziała Jullie
~ Masz piękny głos~ powiedział Liam
~ Dziękuję , amm ... która jest godzina ? ~
~22:57 ~ powiedział Harry
~ Co ?! Oj trochę się zasiedziałam ja będę lecieć ~
~ Podwieźć cię ? ~ zapytał Niall
~ Jak nie sprawi ci to problemu to z miłą chęcią ~ uśmiechnęła się dziewczyna , po czym pożegnała się ze wszystkimi i wyszła
~ Ja zaraz będę , nie czekajcie na mnie  ~ powiedział Niall i podążył za Anną

*Perspektywa Anny
~ To tutaj ~ powiedziałam
~ Ok , podejść z tobą do drzwi , czy dasz radę ~
~ dam radę , i dziękuję za mile spędzony dzień , naprawdę bardzo mi się podobało ~
~cieszę się mi również bardzo się podobało ~ powiedział chłopak i mnie pocałował odwzajemniłam jego pocałunek i się z nim pożegnałam . Wyjęłam z torebki klucze od domu i go otworzyłam , weszłam do środka , torebkę rzuciłam na fotel , podeszłam do garderoby , wyjęłam piżamy i podążyłam do łazienki , wzięłam szybki prysznic , ubrałam się w piżamy i podążyłam do sypialni  , położyłam się na łóżku , usłyszałam dźwięk sms , niechętnie wstałam z łóżka i zwróciłam się do sypialni w której był mój telefon , chwyciłam go do ręki i zobaczyłam , że dostałam wiadomość od Nialla , otworzyłam ją  * Dobranoc , miłych snów :*  ~ Niall x *
uśmiechnęłam się sama do siebie i mu odpisałam * Dziękuję i wzajemnie ~ Anna :) * , wróciłam do sypialni telefon położyłam na szafkę nocną a sama wskoczyłam do łóżka , myślałam nad swoim życiem , o Niallu i przyjaciołach i ile zrobili dla mnie przez tak krótki czas , dali mi pewność siebie , i to dzięki nim wiem po co żyje , jeszcze chwilę się powierciłam i pomyślałam po czym zmorzył mnie głęboki sen .

_________________________
Jak obiecywałam będę dodawała teraz dłuższe rozdziały , podobało wam się ? bo tak  jakoś weny nie miałam x

                                   5 komentarzy = następny rozdział 

5 komentarzy:

  1. Super ;)
    Niall i Anna <3 cudownie :P
    Czekam na następny ;))
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall i Anna <3
    Brak weny powiadasz ? Chyba dla mnie do pisania komentarzy do twoich rozdziałów xd
    Już Ci pisałam jak świetnie piszesz i powtórzę Ci to jeszcze raz :D
    Dziewczyno ! Piszesz genialnie ! Czekam na więcej takich rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Achh..też bym chciała mieć brak weny;d skoro Twój wygląda tak;p czekam na kolejny;d

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli ty teraz nie masz weny, to ja się boję co by było gdybyś ją miała ;]
    Nianna ♥♥♥
    Kolejny genialny rozdział, które mnie zauroczył.
    Nie mogę doczekać się następnego.
    http://keep-calm-and-go-to-england.blogspot.com/
    http://perfect-crazy-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział. Jak zawsze czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń