poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 12 ♥

Z perspektywy Jullie

Obudziły mnie poranne promienie wpadające na moją twarz , powoli wstałam z łóżka i spojrzałam na Harrego , no widzisz skarbie już jutro będziesz moim mężem , achh tak dzisiaj jest wieczór panieński który się zaczyna o godzinie 17 , to tak szybko leci jeszcze tak niedawno bawiłam się lalkami i nie miałam zielonego pojęcia , że będę miała tak cudownego męża .Poszłam do łazienki , wzięłam letnią kąpiel po czym owinięta ręcznikiem wyszłam z łazienki , podeszłam do szafy i wyciągnęłam z niej ciuchy .
Położyłam ciuchy na krześle i usiadłam kolo toaletki , wysuszyłam włosy po czym brałam się za robienie makijażu , jednak poczułam ciepłe dłonie na moich ramionach
~ Dzień dobry mała jak spało ? I nie rób  żadnego makijażu tak wyglądasz pięknie ~ powiedział Harry
~Dzień dobry ,jak się spało , spało się cudownie szczególnie kiedy ty śpisz ze mną , naprawdę myślisz , że bez makijażu wyglądam lepiej  ? ~
~ No pewnie , że tak , jeszcze gdybyś nie miała tego ręcznika na sobie wyglądałabyś o niebo lepiej ~
~ Co ?! jaki z ciebie zboczeniec ~ zaśmiałam się
~ Co ty powiedziałaś ?~
~ ja , nic ~  powiedziałam po czym zaczęłam uciekać po całej sypialni , a Harry za mną , po chwili biegania złapał mnie , przerzucił przez ramię , wskoczył ze mną na łóżko i pocałował , próbował ściągnąć mi ręcznik ale nie dawałam się temu zboczuszkowi  , więc zaczął całować mnie po szyi
~ Jullie , słuchaj przypilnujecie chwilę Jullie bo ja jadę po Josha , on zostanie z Alice kiedy ja z chłopakami pójdziemy na męs.. ~
~ Oj przepraszam nie wiedziałam , ale wiecie chyba wystarczy wam na razie Alice i tak traktujecie ją jak własne dziecko , no to więc ja nie będę wam przeszkadzał wezmę ją ze sobą ~ zaśmiał się Niall
~ Nie Niall czekaj przypilnujemy ją  ty jedź , Harry zejdź do Jullie ja się ubiorę ~ powiedziałam po czym wstałam z łóżka chwyciłam ciuchy i powędrowałam do łazienki . Kiedy byłam gotowa zeszłam na dół , wyjęłam z koszyka jabłko , ugryzłam kawałek i podeszłam do Alice
~ Cześć mała , nawet nie wiesz jaka jesteś podobna do swojej mamusi ~ Harry siedział i trzymał małą na kolanach
~Jullie ja też chcę mieć takiego dzidziusia  ~ popatrzył się słodko tymi swoimi oczami i jak można takiemu odmówić
~ Oh Harry , może po ślubie ~ zaśmiałam się
~ Jest ! będę miał dzidziusia , będę miał dzidziusia ~ Harry skakał z Alice po całym domu , całując ją nawet nie raz w policzek
~ Mężu bo zaraz nie nasze dziecko na śmierć zacałujesz , a ja wtedy się rozmyślę i nie będziesz miał dzidziusia ~
~ Ah , tak , to się jeszcze przekonamy kochana ~ Harry podbiegł do mnie i namiętnie pocałował . Po chwili rozległ się dzwonek do drzwi to była Anna , Emily , Niall i Josh
~ Cześć ~ krzyknęli wszyscy w jednym momencie
~Cześć , dziewczyny , cześć chłopcy ~ powiedziałam
~Cześć malutka , co tam u ciebie ? ~ mówiła Anna podchodząc do Alice i biorąc ją na ręce
~Mamma ~ powiedziała mała Alice wszyscy stanęli jakby czas się zatrzymał tylko dziewczynka się śmiała i klaskała w dłonie
~ Niall ona powiedziała do mnie Mama ~ powiedziała Anna
~ Ona , Mama , do ciebie ? ~ Niall podbiegł do Anny i wziął dziewczynkę na ręce
~ Ona powiedziała Mama do Anny ~ zaczął skakać po pokoju tak jak wcześniej skakał z nią Harry , wszyscy się śmieli .

*
~Mała powiedziała do mnie mama , dlaczego do mnie a nie do którejś z was ?~ zapytała Anna
~Nie mam pojęcia , dobra dziewczyny , zbierajmy się bo jest już 15:48 ~ powiedziała Emily
~ Co ubieramy ? ~ zapytała Anna
~ Ja ubieram to ~ powiedziała Emily
~Ja ubiorę , hmm.... tak to , a ty Jullie co ubierasz ? musisz wyglądać dzisiaj wyjątkowo ~ powiedziała Anna
~Ja stawiam na mój ulubiony styl czyli ubieram to ~ powiedziałam , i każda zaczęła ubierać to co przygotowała
~ Chłopcy już poszli tak ? ~ zapytałam
~ Tak , powiedzieli , że muszą jeszcze załatwić ważną sprawę ~ zaśmiała się Emily . Kiedy skończyłyśmy się przygotowywać ,zeszłyśmy na dół , gdybyście zobaczyli reakcję Josha
~ O Matko , wyglądacie czarująco ~ powiedział
~ Agh , dziękujemy ~ powiedziałam i wyszłyśmy
~ To my idziemy , pa ~ powiedziała Anna
~ Ok , bawcie się dobrze ~ powiedział Josh
~ Dziękujemy ~ krzyknęła Emily

*
Impreza się rozkręcała , było co raz lepiej , nagle na scenie zobaczyłam Emily
~ Mamy dla przyszłej Panny Młodej małą niespodziankę , Jullie wiem , że to kochasz , Panowie możecie wejść , kocham cię Jullie ~ powiedziała Emily i do mnie zeszła , nagle na naszych oczach pojawiła się cała piątką chłopaków z One Direction w samych różowych stringach  , nie mogłam powstrzymać się od śmiechu
~ Co oni do cholery tutaj robią ? to mieli być striptizerzy a nie oni .To ja już chyba wiem dlaczego szybciej wyszli z domu i co mieli załatwić , właśnie to . ~ powiedziała Emily i wróciła na scenę i zaczęła mówić do mikrofonu
~ One Direction , co wy do cholery tu robicie ? ~ zapytała , widać było  , że jest nieźle wkurzona , po chwili na scenę wszedł Zayn
~ A jak myślisz kochanie , bawimy się z wami ~ powiedział po czym podszedł do niej i zaczął namiętnie całować , impreza się rozkręcała było co raz lepiej , po paru drinkach i piwach ,nie wiedziałam co robię ,po chwili weszłam na stół i zaczęłam tańczyć , zobaczyłam podchodzącego do mnie Harrego , podszedł do mnie i zaczął tańczyć razem ze mną i rozpinać mi bluzkę , po czym zaczął mnie namiętnie całować
~Chodź mała zabawimy się gdzie indziej ~ powiedział i pociągnął mnie w stronę pokoju , popatrzyłam się jeszcze w stronę moich przyjaciółek też były nieźle upite , Anna nieźle szalała , nawet nie raz całowała się z Niallem , widać szykuje się niezły romansik , nagle weszłam do jednego z pokoi , Harry zamknął drzwi na klucz , rzucił mnie na łóżko.Czuję , że ta noc będzie niesamowitą i dziką nocą ~pomyślałam . *Dalej się domyślacie co się stało ; ) *

* Z perspektywy Anny
Trochę się spiłam ale mi to nie przeszkadzało ponieważ co chwilę całowałam się z Niallem , tego wieczoru nie zapomnę do końca życia , wszyscy bawili się cudownie  , pierwsze mała powiedziała do mnie Mama teraz ciągle całuje się z Niallem to najpiękniejszy dzień w moim życiu , jeszcze nie dawno byłam zwykłą dziewczyną z marzeniami , a teraz moje marzenia się spełniły dzięki Jullie .                                      
_________________________________________
Agh , podobało wam się ? Ten rozdział dedykuję mojej koleżance  Kindze <3 kocham cię wariacie  xx http://yearwithyou.blogspot.com/2012/07/rozdzia-5.html ~ świetny blog zapraszam :)


                                    5 komentarzy = następny rozdział 

6 komentarzy:

  1. hahahaha teraz jestem ciekawa czy Jullie będzie w ciąży. Jak tak to Harry będzie ze szczęścia skakał xd
    Świetny rozdział <3
    Czekam ne nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry biegający z małą i krzyczący " będę miał dzidziusia" prze zabawne :P
    Rozdział super ;))
    Czekam na następny ;)
    Pozdrawiam,
    M.


    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :)
    dodaję do obserwowanych, na pewno wpadnę jeszcze ;D
    no zostaje mi czekać na 2 dodatkowe komentarze u cb żeby był nowy rozdział ^^

    zapraszam też do mnie :D
    http://lifelovehope0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział, więcej Nialla, uwielbiam go!
    Sama o nim piszę : www.ho-run.blogspot.com < WPADNIJ, jeśli chcesz poczytać
    - ponad 30 rozdziałów
    - miejsce akcji : Londyn
    - główny bohater : Niall
    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny rozdział ,mega zacny ! Przypadkowo wpadłam n atwojego bloga i nie żałuje ;]]
    Będę lukać !
    + Zapraszam do mnie: http://one-direction-is-szekszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń