sobota, 7 lipca 2012

Rozdział 9 ♥

Z perspektywy Emily

Teraz przyszedł czas na wywiad z moją przyjaciółką u Ellen , nie mogłam się doczekać zobaczyć jej uśmiechniętej i słodkiej twarzy w telewizorze .Organizowała konkurs na najlepsze opowiadanie o One Direction , konkurs ma być rozstrzygnięty właśnie w studiu u Ellen . Wybiegłam z domu w piżamach , z wielkim hukiem wpadłam do domu obok , czyli domu Jullie , była godzina 8:54 , a moja przyjaciółka miała tam na godzinę 11:00
-Cześć Niall  - krzyknęłam do Nialla który siedział w kuchni jedząc śniadanie po drodze całując go i małą Alice  w policzek , po czym wbiegłam do sypialni w której spał Harry z Jullie , wskoczyłam na łóżko , zaczęłam po nim skakać śpiewając piosenkę WMYB ,  moja przyjaciółka rzuciła we mnie poduszką a Harry złapał i zaczął łaskotać , ta para była cudowna  ,  nagle do łóżka wskoczył Zayn w piżamach
-Zabawa beze mnie , no proszę was -  powiedział łaskocząc Jullie , która wyskoczyła z łóżka i zaczęła uciekać po całym domu krzycząc
-Niall ratuj ! - pobiegła do kuchni i skoczyła na kolana naszemu przyjacielowi który wstał , przerzucił ją przez ramię i pobiegł do jej sypialni , rzucił ją na łóżko i zaczął łaskotać , po chwili zaczęła się ogromna bitwa na poduszki , po pewnej chwili usłyszeliśmy płacz małej dziewczynki , Niall z Zaynem zbiegli na dół , a my ciągle biliśmy się poduszkami , spojrzałam na zegarek była 9:38  przestraszyłam się i krzyknęłam
-Jullie , jest 9:38 a ty masz na 11 do Ellen !
- Co ?! -krzyknęła przerażona przyjaciółka po czym pobiegła do szafy , ja z Harrym zaczęliśmy się śmiać . Jullie wzięła z szafy ubrania i pobiegła do łazienki po 20 minutach była gotowa , była ubrana w piękny komplet jak zawsze
-I jak wyglądam ? -powiedziała
-Wyglądasz ślicznie - wszyscy krzyknęli w tym samym czasie , zaczęliśmy się śmiać
-To trzymajcie za mnie kciuki i oglądajcie w telewizji - powiedziała po czym wyszła z domu . Po 30 min zaczął się program , gorąco przywitała ją Ellen , po czym zaczęło się rozstrzygniecie konkursu ,  nasza przyjaciółka zaczęła czytać opowiadania które przeszły do "finału " , zaczęła od 3 , potem zaczęła czytać drugie , w domu u Jullie było całe One Direction , aby pooglądać z przyjaciółmi Konkurs u Ellen , kiedy nasza przyjaciółka czytała opowiadania chłopcy byli niezmiernie zadowoleni tym co słyszą , kiedy Jullie zaczęła czytać opowiadanie które zajęło 1 miejsce , do jej oczu naleciało parę łez .

________________________________
Na razie krótki , ale postaram się pisać dłuższe i lepsze :3 x

3 komentarze:

  1. świetny, strasznie mi się podoba ^^
    dodaj jeszcze dzisiaj następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział. Zresztą jak zawsze :)
    Dodaj szybko następny.

    OdpowiedzUsuń