sobota, 9 czerwca 2012

Imagin z Harrym ♥ CD

Kiedy wyszliśmy z basenu oddałam strój Elenor i ubrałam się w swoje ciuchy Harry odwiózł mnie do domu i powiedział - nie mam żadnych planów na jutro może byśmy wyszli gdzieś rano ? - zaproponował - Tak oczywiście - pożegnaliśmy się . Weszłam do domu , w drzwiach czekała na mnie jak zawsze Kropka mój wierny towarzysz , zaczęła po mnie skakać i piszczeć z radości , zapytałam się jej - I co trzymałaś za mnie kciuki przeczuwam , że tak ponieważ miałam szczęście - zaczęłam się śmiać , wyszłam jeszcze z nią na podwórko aby załatwiła swoje potrzeby , kiedy weszłam do domu wyjęłam z szafy piżamy i poszłam się wykąpać , kiedy już to zrobiłam zjadłam kolację i poszłam spać . Obudził mnie dźwięk mojego telefonu , czyli piosenka One Direction Moments , dzwoniła do mnie moja kuzynka z prośbą abym zaopiekowała się jej małą córeczką Zuzanną , zgodziłam się i zadzwoniłam do Hazzy aby mu powiedzieć , że nie mogę się dzisiaj z nim spotkać ,- Cześć Harry przepraszam , ale nie mogę się dzisiaj z tobą spotkać , muszę przypilnować córkę mojej kuzynki - posmutniałam - Ależ nie przejmuj się tym , wiesz co mam pomysł pomogę ci ją przypilnować , pójdziemy na długi spacer z nią i z Kropką a kiedy wrócimy do domu będziemy się bawić , co? - słyszałam radość w jego głosie - Oczywiście , nie wiem jak ci się odwdzięczę - , - nie musisz ważne , że spędzimy ten dzień razem , Po dłuższej chwili w końcu moja kuzynką przywiozła Zuzie a zaraz po niej przyjechał mój chłopak . CDN

~To na razie tylko na tą część , będą jeszcze chyba takie z 2-3 , aby było ich razem 4-5 : ) podoba się , jak macie jakieś pomysły na dalsze imaginy to piszcie x

1 komentarz: