sobota, 9 czerwca 2012

Imagin z Liamem ♥

-Liam rozumiem Cię , nie możesz dzisiaj ze mną iść to ok , - powiedziałam - Ale [T. I ] na pewno , nie przeszkadza Ci to , że pójdę dzisiaj z chłopakami do klubu ? - , - oj Liam , Liam , nie , nie przeszkadza mi to wręcz przeciwnie masz prawo gdzieś wyjść z chłopakami , ja zostanę z Elenor , Danielle  , wy urządźcie sobie męski wieczór a my sobie urządzimy babski -  odpowiedziałam  mój chłopak zaczął się śmiać , zawołał chłopaków i wyszli , ja zostałam z Elenor i Danielle tak strasznie je lubiłam i cieszyłam się , że mogę chwilę pogadać z nimi na osobności , jeszcze do tego moja śliczna przyjaciółka Elenor była w ciąży już w 8 miesiącu , a ja tak się cieszę bo będę Matką Chrzestną jej dziecka , a Lou będzie takim cudownym ojcem tak jej zazdroszczę . Dziewczyny zeszły na dół , i zaczął się babski wieczór ,pogaduchy , filmy romantyczne i żarcie , gdy nagle na dobór złego Elenor złapały straszne skurcze , zaczęłam panikować ( jak zawsze w takich sytuacjach ) złapałam telefon i zaczęłam dzwonić do Liama ,  w końcu odebrał - Co tam złotko? jak wam mija babski wieczór - zaczął się śmiać , miałam złe przeczucia co do tego , że jest upity a on przecież nie może pić - Liam proszę bez żartów , nie wiem co się dzieje Elenor złapały straszne skurcze chyba będzie szybciej rodziła , - odpowiedziałam  - Co ? już , Matko my już jedziemy za niecałe 5 min będziemy ,  - Liam mam nadzieję , że dużo nie wypiłeś niech Lou prowadzi mam nadzieję , że on bynajmiej nie pił - , - Nie skarbie dużo nie piłem właśnie wsiadamy do auta muszę kończyć papa - i się rozłączył po 5 minutach byli , Lou zabrał Elenor do szpitala z nimi pojechał jeszcze Zayn i Niall , ja zostałam w domu z Liamem , Harrym i Danielle . Po 1h zadzwonił telefon , na wyświetlaczu pojawiło się zdjęcie Lou , odebrał i zaczęłam pytać - Jak tam Lou wszystko dobrze ? to dziewczynka czy chłopiec ? - Louis zaczął się śmiać a zarazem płakać ze szczęścia - chłopiec , Tommy Tomlinson - i się rozłączył , ja zaczęłam skakać z radości ,  i krzyczeć - Tak , Tak , urodził się zdrowy maluszek , chłopiec nazywa się Tommy Tomlinson Juhuuuuuu ! - wszyscy zaczęli się przytulać , a Liam - podszedł do mnie i szepnął do ucha - jak chcesz my też możemy mieć takiego małego Tommiego - zaczęłam się śmiać a on mnie pocałował w policzek .

9 miesięcy później

-Liam , mam straszne skurcze chyba rodzę -  , - Co ? dziewczyno będę Tatą . ! - i zabrał mnie na ręce i do szpitala i tak jak 9 miesięcy temu Liam powiedział , że my też możemy mieć takiego Tommiego to się trochę pomylił bo mamy małą Jullie  : ) Koniec .

~o taki o ale jest : 3 x

1 komentarz:

  1. http://young-pretty-lovely.blogspot.com/ <----- 32 rozdział. zapraszamy, mamy nadzieję, żę się spodoba- Jullie :)

    OdpowiedzUsuń