piątek, 8 czerwca 2012

Imagin z Lou ♥


-Zabieram Cię gdzieś – krzyknął Louis – Na prawdę ,gdzie? – zapytałam z zaciekawieniem – a to niespodzianka  - odpowiedział Louis i się uśmiechnął , weszłam do jego auta i jechaliśmy , gdy dojechaliśmy pomyślałam * w końcu * i zapytałam się -gdzie jesteśmy , –  ,- A jak myślisz nie poznajesz tego miejsca ? –  a Moim oczom ukazał się Disneyland , zaczęłam skakać jak w tedy kiedy poznałam chłopaków z 1D , zawsze tak bardzo chciałam odwiedzić to miejsce , Lou złapał mnie za rękę i oprowadzał po pięknym Disneylandzie , robiliśmy sobie bardzo dużo zdjęć , byłam bardzo zadowolona , że jesteśmy w tak cudownym miejscu . Nagle zaczęli puszczać sztuczne ognie byłam podekscytowana , nagle Lou klęknął przede mną otworzył maleńkie czerwone pudełeczko w którym znajdował się zaręczynowy pierścionek z  maleńkim diamencikiem , Lou  powiedział – Czy zostaniesz moją Panią Tomlinson ? – w moich oczach pojawiły się łzy , po jakimś czasie zaczęły spływać bardzo szybko , nie mogłam wydusić z siebie żadnego słowa w końcu mi się udało- Tak ! , Tak ! – skoczyłam w ramiona Louisa po jakiejś chwili odsunęłam się od niego a on założył mi na palca pierścionek  . Nie dość , że zabrał mnie do tak pięknego miejsca to jeszcze mi się oświadczył …

~ I jak ?  przepraszam , że nie dodawałam tyle imaginów obiecuję , że to nadrobię  : ) za niedługo Imagin z Liamem xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz