piątek, 15 czerwca 2012

Rozdział 3 ♥

Z perspektywy Alice

Obudziły mnie promienie słońca dopijające się do okna , leniwie się podniosłam z łóżka i spojrzałam na zegarek , była  10:42 , na wakacje 1 raz zdarzyło się , że wstałam przed 11:00 .Poszłam do kuchni wyjęłam z lodówki mleko i wlałam do szklanki , z powrotem schowałam mleko do lodówki , chwyciłam szklankę i poszłam do salonu , włączyłam telewizor , błądziłam po kanałach na których były same nudne rzeczy , zdecydowałam , że wyłączę telewizor , wypiłam mleko , i poszłam odnieść szklankę , nagle zauważyłam wychodzącą ze swojego pokoju Emily .
-Cześć śpiochu , dzisiaj wyjątkowo długo spałaś , a ja wyjątkowo krótko - zaśmiałam się
-Cześć , wiesz może o której jedziemy do Wesołego Miasteczka ? - zapytała Emily
-Nie mam pojęcia , zadzwonię zaraz do Jullie - powiedziałam i ruszyłam po telefon , weszłam do swojego pokoju i chwyciłam I Phona , wybrałam numer do Emily , po paru sygnałach odebrała
-Cześć , co tam ? - zapytała
- Cześć skarbie o której wyjeżdżamy ?
-O 14:30  więc myślę , że już się zbieracie - powiedziała
-Co ?! , Emily dopiero co wstała , jest już 12 nie wiem jak zdążymy
- Dobra to ja już nie przeszkadzam o 14:30 przyjdę po was , do zobaczenia - powiedziała i się rozłączyła .Ja pobiegłam do pokoju Emily jej powiedzieć , że o 14:30  wyjeżdżamy , zdziwiona Emily zaczęła szybko przeglądać swoją szafę , ja pobiegłam do swojego pokoju także szukać ubrań w które się ubiorę , w końcu znalazłam  ciuchy w których mogłabym iść , szybkim ruchem chwyciłam je i pobiegłam do łazienki , wzięłam prysznic , uczesałam włosy w kłosa i ubrałam się w ubrania które wcześniej wyjęłam z szafki , umyłam zęby i wymalowałam oczy beżowym cieniem do powiek , po tym wymalowałam rzęsy i wyszłam z łazienki spojrzałam na zegarek , była 14:17
-Emily jesteś gotowa ?  - krzyknęłam
-Już czekaj tylko umyję zęby i uczeszę włosy
- Ok , to ja czekam koło domu -  poszłam jeszcze po swojego I Phona  i włożyłam go do kieszeni , wyszłam z domu , usiadłam na schodach i czekałam , z domu wyszła Emily , była 14:24 , moja przyjaciółka była ubrana w piękny zestaw  który kupiła poprzedniego dnia . Po 5 min z domu  wyszła Jullie ubrana w granatowy zestaw , który widać było wpadł razem z nią w oko Harremu , zaraz po niej wyszli  Louis z Elenor , Liam z Danielle , Harry , Niall i Zayn ,chłopak Emily , podeszłyśmy do nich i przywitałyśmy się przytulając każdego po kolei ,  wsiadłyśmy do tour busu One Direction , jechaliśmy chyba tak z 10 min i w końcu  dojechaliśmy do tak wyczekiwanego przez nas  pięknego wesołego miasteczka , wyszłam z busu , a za mną reszta , każdy chciał iść gdzie indziej więc postanowiliśmy , że każdy z nas nich idzie tam gdzie chce a jakby co to się skontaktujemy , ja z Jullie , Harrym i Niallem poszliśmy na samochodziki , autka były 2 osobowe więc ja poszłam z Niallem a Jullie z Harrym , ciągle się śmialiśmy jak małe dzieci , zderzaliśmy się ze sobą , kiedy skończyliśmy pobiegliśmy po watę cukrową , bawiliśmy się cudownie , nagle Jullie poszła gdzieś z Harrym a ja zostałam sam na sam z Niallem .
-Może chcesz iść ze mną do domu strachu ? -zaproponował Niall
-Pewnie , że chcę -odpowiedziałam , Niall złapał mnie za rękę , nie miałam nic przeciwko , mój przyjaciel wykupił bilety i wsiedliśmy do wagonu w którym mieliśmy przejeżdżać przez dom strachu .

________________________

Ten rozdział też nie jest najdłuższy , nie mam weny , piszcie opinie w komentarzach i głosujcie w ankiecie  : )

11 komentarzy:

  1. Blog genialny, dodaję do obserwowanych ;)
    zapraszam do siebie -> http://hungry-for-affection.blogspot.com/ - Blanca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję : ) staram się pisać jak najlepsze rozdziały : 3 x

      Usuń
  2. ciekawie :)
    +witam,pojawił się nowy rodział na blogu www.mean-hungry-lovers.blogspot.com , zapraszam serdecznie do czytania i komentowania :) pozdrawiam, `Blanca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) i z chęcią przeczytam nowy rozdział : 3

      Usuń
  3. podoba mi się ;) czekam na 4rozdział i zapraszam do mnie :
    http://beautifulyoungwithdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Czekam na następny rozdział :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://lifechangeseveryminute.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) zaprasam na nowy rozdział na http://mean-hungry-lovers.blogspot.com/ mam nadzieję, że się spodoba -Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj, boskie < 3
    http://wyobraznia1d.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń