niedziela, 10 czerwca 2012

Imagin z Niallem ♥

To co teraz przeżywałam to był najgorszy okres w moim życiu , musiałam wybierać uzależnienie od narkotyków czy chłopak nie wiedziałam wtedy co mam robić postawił mnie przed taką trudną decyzją , a narkotyków od tak nie przestane brać . W końcu ten moment musiał nadejść on przyjechał do mnie i powiedział - Miałaś tyle czasu na zastanowienie się i nie wybrałaś niczego , nie mogę tak z tobą żyć . - zaczęłam płakać - Jak nie możesz to proszę bardzo , wybieram narkotyki , a ciebie nie chcę już więcej widzieć zrywam z tobą , i wynoś  się z mojego mieszkania ! - zaczęłam krzyczeć a on wyszedł . Po dłuższej chwili pomyślałam sobie , że pójdę do Nando's i coś zjem , wiem , że to dziwne jeść w takim momencie jeść , ale jakoś jak tam przychodzę i coś jem to mnie uspokaja. Jak wiadomo w Nando's bywał często mój idol Niall Horan , ale nie miałam odwagi do niego nigdy podejść , nie byłam taką fanką jak reszta , gdy ich zobaczyłam gdzieś na ulicach Londynu nigdy nie skakałam koło nich piszcząc i prosząc o zdjęcie lub autograf . Poszłam do mojej garderoby , wyjęłam z niej beżową sukienkę , czerwoną marynarkę , beżowe czółenka i tego samego koloru torebkę . Wzięłam ciuchy i skierowałam się do łazienki , umyłam się ,ubrałam wcześniej wyjęte z szafy ciuchy , uczesałam włosy i zrobiłam kucyka , wymalowałam oczy tuszem do rzęs i wyszłam , do torebki schowałam portfel  ,I Phona i wzięłam do ręki klucze do domu i mojego samochodu , samochód miała taki sam jak ma Harry Styles dostałam go od Taty kiedy powiedziałam mu , że takie auta strasznie mi się podobają . Wyszłam z domu , zamknęłam go i poszłam do auta . Kiedy dojechałam do Nando's zaparkowałam , wyszłam z auta i je zamknęłam . W Nando's siedział przy stoliku gdzie zawsze Niall Horan  , popatrzył na mnie i się uśmiechnął ja odwzajemniłam  jego uśmiech , i usiadłam przy stoliku na przeciwko , oglądałam Menu , kiedy usłyszałam piosenkę More Than This , był to dzwonek mojego telefonu , szybko go wyjęłam przy okazji popatrzyłam się na Nialla a on się ciągle uśmiechał w moim kierunku , wyjęłam telefon na wyświetlaczu wyskoczyło zdjęcie mojego byłego, odebrałam - Co chcesz ? -zapytałam - Gdzie jesteś , mam do ciebie sprawę kochanie - powiedział - A co cie to obchodzi gdzie jestem nie twoja sprawa i nie mów do mnie kochanie - powiedziałam zdenerwowana - Wiesz co chciałem ci powiedzieć , że mógłbym być jeszcze twoim chłopakiem , wybaczyłem ci to , - powiedział , a do moich oczu zaczęły napływać łzy , - Już nigdy nim nie będziesz - rozłączyłam się i zaczęłam płakać , podszedł do mnie kelner i zapytał co podać , ja poprosiłam tylko kawę , ciągle płakałam nie wiedząc co mam zrobić , jak się zachować , do mojego stolika podszedł Niall Horan usiadł i się zapytał - Wiesz co obserwuje cię tu jakiś czas , zawsze przychodzę tutaj o 10 min wcześniej niż ty ponieważ chcę ujrzeć twoją twarz , przychodzisz do tego miejsca zawsze o tej samej godzinie , a ja byłem taki nieśmiały aby do ciebie zagadać ponieważ myślałem , że nie będziesz chciała ze mną rozmawiać ponieważ jesteś jedną z anty fanek , bo gdybyś była naszą fanką na 100% byś piszczała na mój widok ale gdy usłyszałem w twoim telefonie More Than This od razu pomyślałem , że jesteś skryta  , jesteś śliczna , słyszałem twoją rozmowę przez telefon zdaje mi się , że z twoim byłym , czy coś się stało? - powiedział z uśmiechem mój idol - Tak jestem waszą fanką strasznie mi się podobasz a jakbym koło ciebie skakała mógłbyś pomyśleć , że jestem wariatką , a stało się to , że mój były powiedział , że muszę wybrać pomiędzy nim a ....- nie dokończyłam bałam się , - Dokończ , mi możesz powiedzieć wszystko -  nie chciałam mu tego mówić ponieważ od razu by się ode mnie odwrócił i odszedł jak mój były , ale raz kozie śmierć - narkotykami  , wybrałam narkotyki ponieważ odwyk mógłby trochę potrwać a on by nie czekał , a tak poza tym i tak był skończonym idiotą , ja zasługuję na kogoś lepszego , który mnie wesprze i mi pomoże - czkałam chwilę na jego reakcję ale on nic nie mówił , w końcu się doczekałam - Ja mogę być kimś takim który zawsze ci pomoże i cię wesprze , mogę być z tobą już na zawsze i obiecuję , że nigdy cię nie opuszczę , czy chcesz ze mną już zostać i być moją żoną z którą będę miał gromadkę dzieci ? - i zaczął się śmiać , ja skoczyłam na niego i krzyknęłam  - Tak !, będę , a  teraz możesz powiedzieć , że zachowuję jak najprawdziwsza fanka i twoja dziewczyna 
miesiąc później
Niall odmienił moje życie nawet przez ten miesiąc , zapoznał mnie z resztą są cudowni , właśnie jestem na odwyku , a z byłym nie mam żadnego kontaku .

~i jak podoba się ? piszcie odpowiedzi w komentarzach , i oddajcie swój głos w ankiecie , x :)

1 komentarz: